2017 Design

ChannelCRM har bygget mere end 15 års CRM erfaring ind i et et nutidigt design. Intuitive menuer gør det nemt at bruge i dagligdagen. På PC, Mac og mobile platforme.

1

I gang på få minutter.

Brug vores smarte Discovery funktion. Den følger gratis med og importerer dine nuværende kontakter og mails fra din Outlook eller regneeark. Nemt og hurtigt. Du er i gang på få minutter.

På farten med CRM

På kontoret, i bilen eller hjemme. ChannelCRM kan bruges overalt. Du får det hele med i prisen. Hos os skal du ikke købe ekstra moduler. Alt er med i prisen.

Priser og funktionsoversigt.

ChannelCRM findes i to versioner. Base og Enterprise.

Base er designet til virksomheder op til ca. 50 brugere.

Enterprise kan vælges hvis du har flere end ca. 50 brugere på ChannelCRM. Her afvikles løsningen på dedikeret server.

Priser er pr. bruger pr. måned, ved årlig forudbetaling.

Base kan også betales månedsvis forud. Så er prisen kr. 199.- pr. bruger pr. måned.

Se vore licensbetingelser her.

Enterprise

Kr.239/bruger/md.
  • Samme funktioner som i Base
  • Dedikeret server
  • Meget store dokumentmængder
  • Udvidet Teknisk Support
  • Udvidede backup funktioner
  • Prisen inkluderer 10 GB diskplads pr. bruger.

Spørgsmål og svar

Hvordan får jeg data i mit CRM system?

Har du en time eller to? - det er alt du skal bruge for at komme igang. Og vi hjælper gerne 🙂

- Start med at indlæse dine kundedata fra økonomisystemet. Bruger du e-conomic vil det ske automatisk. Kundedata, produkt- og prislister, samt fakturahistorik indlæses fra e-conomic til ChannelCRM. (Ønsker du ikke integration med dit økonomisystem springes dette punkt over)
- Med Outlook Discovery oprettes firmaer ved opslag i CVR register. Derefter oprettes kontakter fra din Outlook. E-mails synkroniseres dernæst ind på de rigtige personer i de rigtige firmaer.
ChannelCRM er nu klar til brug, med dine kundedata inklusive mails samt fakturahistorik.

Brug nu tiden på mersalg og kundeservice. ChannelCRM styrer det hele for dig.

Lad os vise dig hvordan ChannelCRM fungerer. Giv os et ring på 70 22 25 40 eller bestil en gratis og uforpligtende 14 dages prøve.

Kan ChannelCRM bruges på mobile platforme?

Ja - hvad enten det er tablets eller smartphones, kan du bruge ChannelCRM på farten. Og du oplever samme brugerflade overalt, så undervisning minimeres. Og vi har selvfølgelig integreret kamera, telefon samt navigation i løsningen. Alt er med i prisen.

Kan ChannelCRM bruges i en større virksomhed?

Ja naturligvis - mange ChannelCRM kunder er større virksomheder. De har omkring 100 aktive brugere hver dag. Vi kan tilbyde hel eller delvis projektledelse, så dit CRM projekt kommer sikkert i hus. Giv os et ring på 70 22 25 40 - du får mere end 15 års CRM erfaring med i købet.

Jeg kan ikke se mine kollegers kunde e-mails - hjælper ChannelCRM med det?

Ja i udgangspunktet synkroniseres alle ind- og udgående mails i ChannelCRM. Således vil mails ligge under de rigtige personer - i de rigtige firmaer. Så når Mariannes kunde ringer ind på hendes fridag, kan alle hendes kolleger i firmaet, se historik og alle e-mails på kundebilledet. Denne vidensdeling giver høj grad af kundeservice. Og tilfredse kunder jo køber mere.

Det er valgfrit om ChannelCRM skal synkronisere mails automatisk. Man kan vælge at synkronisere mails manuelt direkte i Outlook. Det gøres ved højreklik på de enkelte mails.

Kan jeg fortsat bruge min Outlook kalender?

Ja - den indbyggede kalender i ChannelCRM synkroniserer med din Outlook kalender. Brug den kalender du foretrækker - alle aftaler findes begge steder. Men kalenderen i ChannelCRM har jo direkte adgang til alle CRM oplysningerne - så det er en stor fordel.

Hvad med integration til vores hjemmeside?

Du bruger bare den indbyggede Web Site Connector. Så kan leads fra hjemmesiden oprettes automatisk i ChannelCRM. Den medarbejder der så ønsker at behandle lead'et, kan konvertere det til en CRM aktivitet og styre det videre salgsforløb. Læs gerne videre her.

Kan ChannelCRM forbindes til mit Økonomisystem?

Ja - ChannelCRM kan integreres med dit økonomisystem. Stamdata, fakturaer, produkt- og prislister overføres til ChannelCRM. Så sparer du at slå op i virksomhedens ERP system, da alle relevante data ligger på kundebilledet i ChannelCRM.

Er der indbygget værktøjer til marketing?

Ja - alt til faget hørende. Du kan udsøge din målgruppe. Og udsende eksempelvis nyhedsbreve, julekort, nyheder m.m. Eller generere ringelister til phonere. Så de kan booke møder, foretage markedsundersøgelser og lignende.

Jeg har et CRM system i forvejen?

Ja mange har valgt et CRM system, de så ikke får brugt - af en eller anden årsag. Vi kan konvertere alle CRM systemer. Og vi giver gerne et godt tilbud på at flytte CRM data og andre data du måtte ønske at få med over i ChannelCRM.

Vi har konverteret kunder fra Microsoft Dynamics CRM, Super Office, Sales Force, SkyViewCRM, WebCRM, 360 Business Tools og mange andre. Ring nu på 70 22 25 40 og få et godt tilbud på konvertering af netop dit CRM system.

Hvad siger vores kunder?

Don’t just take it from us, let our customers do the talking!

Et par kundeeksempler...

 

"Vi har siden firmaets start for mere end 10 år siden, anvendt ChannelCRM. Løsningen sammenholdt med den sparring vi får fra folkene bag, er af meget høj klasse. Nutidens løsninger som Exchange mail og kalenderfunktioner integreres på den bedste måde."

Torben Nørby

Direktør Partner, People & Performance

”ChannelCRM er en vigtig komponent i vores forretning. Vores færdigdesignede skabeloner er en stor hjælp når tilbud skal udarbejdes. Alt der sendes til kunder er af samme høje kvalitet. Og efterfølgende er den samlede kundehistorik, inklusive e-mails, en stor gevinst”

Tim Herbst

Adm. Direktør, Health Group A/S

"Efter nogle dages test var vi overbeviste. Løsningen fra ChannelCRM kom i gang på få dage. Vi valgte at benytte os af tilbuddet om en start-up pakke. Efter en 1/2 dags undervisning/opsætning var vi klar til at opnå fordele i forretningen.

Nanna Rømer

Managing Partner, Datalytic

"Vi er i marken hos vore kunder det meste af tiden. Så vi bruger mest ChannelCRM på vores smartphones. Kundeinformation, mails, fakturaer m.m. er altid lige ved hånden"

Benjamin Pless

Indehaver, BS Landskabspleje

Der findes ikke dumme spørgsmål - så hold dig ikke tilbage!

Ring eller skriv – så får du svar med det samme