Kontaktoplysninger:

ChannelCRM A/S

Scion DTU

Diplomvej 381

2800 Kgs. Lyngby

info@channelcrm.dk

Telefon Salg:           7022 2540

Telefon Support:    4056 8096

CVR nummer: 25 47 01 68

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev her.

Du kan også kontakte os med denne formular

Kontaktformular

5 + 14 =

Læs mere om det spændende miljø vi bor i:

Spørgsmål og svar

Er ChannelCRM mere end et CRM system?

Ja - ChannelCRM kan meget mere end traditionelle CRM løsninger: Klik her og se hvad vi mener.

Hvordan får jeg data i mit CRM system?

Har du en time eller to? - det er alt du skal bruge for at komme igang. Og vi hjælper gerne 🙂

- Start med at indlæse dine kundedata fra økonomisystemet. Bruger du e-conomic eller Uniconta vil det ske automatisk.
Kundedata, produkt- og prislister, samt fakturahistorik indlæses fra e-conomic/Uniconta til ChannelCRM. (Ønsker du ikke integration med dit økonomisystem springes dette punkt over)
- Med Outlook Discovery oprettes firmaer med hjælp fra CVR registeret. Derefter oprettes kontakter i ChannelCRM fra din Outlook.
Derefter synkroniseres e-mails ind på de rigtige personer i de rigtige firmaer.
ChannelCRM er nu klar til brug, med dine kundedata inklusive alle e-mails samt faktura historik.

Brug nu tiden på mersalg og kundeservice. ChannelCRM styrer det hele for dig.

Lad os vise dig hvordan ChannelCRM fungerer. Giv os et ring på 70 22 25 40 eller bestil en gratis og uforpligtende 14 dages prøve.

Kan ChannelCRM bruges på mobile platforme?

Ja - hvad enten det er tablets eller smartphones, kan du bruge ChannelCRM på farten. Og du oplever samme brugerflade overalt, så undervisning minimeres. Og vi har selvfølgelig integreret kamera, telefon samt navigation i løsningen. Alt er med i prisen.

Kan ChannelCRM bruges i en større virksomhed?

Ja naturligvis - mange ChannelCRM kunder er større virksomheder. I nogle virksomheder er der op imod 100 brugere på hver dag. Så der er ikke nogen begrænsning i antallet af brugere. Vi kan tilbyde hel eller delvis projektledelse, så dit CRM projekt kommer sikkert i hus.
Vi kan også tilbyde konvertering af data fra dit gamle CRM system. Også til fast pris.

Giv os et ring på 70 22 25 40 - du får mere end 15 års CRM erfaring med i købet.

Får jeg ledelses værktøjer med i prisen?

Ja - via de indbyggede rapporter og interaktive lister kan du udtrække data i ChannelCRM.
Aktivitetsoversigt, forecast, kunder uden besøg, pivotering af faktura oplysninger m.m. er standard med i løsningen.
Grafiske værktøjer viser trends i forecast og ordrer.
Arbejder din virksomhed med KPI styring er dette også indbygget i ChannelCRM. Den løbende KPI opfølgning sikrer en tæt opfølgning på afvigelser.
Ønsker du at benytte andre grafiske værktøjer eller Excel, bruger du bare Odata interface direkte på dine data i ChannelCRM.

Giv os et ring på 70 22 25 40 - du får mere end 15 års CRM erfaring med i købet.

Jeg kan ikke se mine kollegers kunde e-mails - hjælper ChannelCRM med det?

Ja i udgangspunktet synkroniseres alle ind- og udgående mails i ChannelCRM.
Således vil mails arkiveres under de rigtige personer - i de rigtige firmaer.
Så når "Mariannes" kunde ringer ind på hendes fridag, kan alle hendes kolleger i firmaet, se historik og alle e-mails på kundebilledet. Kunden undgår således at blive stillet om i en uendelighed. Denne vidensdeling giver høj grad af kundeservice.
Og tilfredse kunder jo køber mere.

Det er valgfrit om ChannelCRM skal synkronisere alle mails automatisk.
En folder i Outlook kan udnævnes til CRM relevante e-mails.
Eller man kan vælge at synkronisere mails manuelt direkte i Outlook. Det gøres ved højreklik på de enkelte mails.

Kan jeg fortsat bruge min Outlook kalender?

Ja - den indbyggede kalender i ChannelCRM synkroniserer med din Outlook kalender. Brug den kalender du foretrækker. Outlook eller ChannelCRM - alle aftaler findes begge steder.
Men kalenderen i ChannelCRM har jo direkte adgang til alle CRM oplysningerne samt kundehistorikken - så det er jo en stor fordel.

Hvad med integration til vores hjemmeside?

Du bruger bare den indbyggede Web Site Connector. Så kan leads fra hjemmesiden oprettes automatisk i ChannelCRM.
Indkomne leads præsenteres i en oversigt. Og den medarbejder der så ønsker at behandle lead'et, kan konvertere det til en CRM aktivitet og styre det videre salgs forløb i ChannelCRM
Læs gerne videre her.

Kan ChannelCRM forbindes til mit Økonomisystem?

Ja - ChannelCRM kan integreres med dit økonomisystem. Stamdata, fakturaer, produkt- og prislister overføres til ChannelCRM. Så sparer du at slå op i virksomhedens ERP system, da alle relevante data ligger på kundebilledet i ChannelCRM.
Bruger du e-conomic eller Uniconta er det endnu nemmere. Her forbinder du bare ChannelCRM direkte via dine login oplysninger. 

Er der indbygget værktøjer til marketing?

Ja - alt til faget hørende. Du kan udsøge din målgruppe. Og udsende eksempelvis nyhedsbreve, julekort, invitationer m.m.
Eller generere ringelister til phonere. Så de kan booke møder, foretage Markedsundersøgelser og lignende.

Jeg har et CRM system i forvejen?

Ja, mange har valgt et CRM system, men de får det ikke brugt - af en eller anden årsag. Vi kan konvertere alle CRM systemer.
Og vi giver gerne et godt tilbud på at flytte CRM data og andre data du måtte ønske at få med over i ChannelCRM.

Vi har konverteret kunder fra næsten alle udbredte CRM systemer.
Ring nu på 70 22 25 40 og få et godt tilbud på konvertering af netop dit CRM system.