e-conomic + ChannelCRM – mere behøver du ikke i din forretning.

I økonomiafdelingen bruges et ERP-system og mange steder e-conomic. Men hvad bruges i den øvrige forretning?

– salg, service, marketing  har også brug for et værktøj, så der spares tid, dannes overblik og ingen skal spørge efter informationer.

Det er her ChannelCRM hjælper dig og jer. Uanset om du er i salg, service eller marketing kan du få styr på kunder og emner.
Kundehistorikken er samlet på et sted – herunder alle de mails, alle har sendt og modtaget i virksomheden.

I salgsafdelingen spares tid ved at udarbejde tilbud og sende ordren direkte til økonomi systemet. Så med kombinationen af f.eks. e-conomic og ChannelCRM har du en samlet løsning, som frigiver tid, der jo blandt andet kan bruges til at skabe endnu mere omsætning og dermed vækst.

Du kan bestemme, hvor lidt eller meget, du vil lade systemerne  “gøre” automatisk – og du kan bestemme, hvem hos dig, der skal have rettighed til at se hvad.

Se video om den avancerede integration her.

 

Optag ordren i ChannelCRM

– og få fuldt overblik over dine kunder samt deres købshistorik.

I dit salgsarbejde starter din salgscyklus som regel i CRM systemet. Du har de første telefonkald, møder hos kunden og senere går du ind i den egentlige tilbudsfase, der forhåbentlig ender med en ordre. Du kan oprette salgsmuligheder, opbygge ordrer fra produktkataloget og flette til flotte færdige tilbud i PDF, som du kan sende i en auto-flette-mail.

Når ordren er accepteret af kunden, kan du overføre den til e-conomic som fakturagrundlag eller fakturering.

De oplysninger, du registrerer på den enkelte kunde i ChannelCRM , bruges til at oprette kunden automatisk i e-conomic.
Altså intet dobbeltarbejde. Og meget færre fejl.

Du og dine medarbejdere kan se de økonomiske nøgletal på kunder uden at skulle logge sig ind i e-conomic. Du kan se købshistorikken for hver enkelt kunde sammen med alle telefonkald, møder og e-mails. Det giver bedre overblik og beslutningsgrundlag for den enkelte medarbejder, så kunden kan gives en bedre serviceoplevelse. Alt samlet på et sted. Herudover kan købsoplysningerne anvendes målrettet, til at få en dybere forståelse af dine kunders behov og adfærd, så du nemmere kan udvikle nye kampagner og sælge mere.

 

Fordele:

  • Få dine kunder automatisk oprettet i ChannelCRM
  • Importer kunde oplysninger fra e-conomic til ChannelCRM
  • Opdater kunde oplysninger fra e-conomic til ChannelCRM
  • Sikre, at oplysningerne i systemerne stemmer overens
  • Synkronisere e-conomic nøgletal direkte ind på kunden i ChannelCRM
  • Overføre produkter og prislister fra e-conomic til ChannelCRM
  • Optage din ordre direkte i CRM systemet
  • Give CRM brugeren adgang til kundens historiske økonomidata, direkte i firmabilledet i ChannelCRM
  • Oprette debitor i ChannelCRM, som automatisk overføres til e-conomic, når et emne bliver til en kunde
  • Skabe overblik og mersalg ved diverse kampagne- og analyserapporter baseret på data fra e-conomic

 

Se video om den avancerede integration her.

Hvis du overvejer at flytte dit økonomisystem over på e-conomic, kan det gøres på under 48 timer.
Der er en  – no cure no pay – garanti.
Giv os et ring på 70 22 25 40 og hør hvordan.

 

Gå til e-conomic’s hjemmeside her:

 

 

Microsoft Dynamics + ChannelCRM – et stærkt makkerpar.

Hvad enten du anvender C5, AX og  NAV fra Microsoft ERP familien, er du sikret en nem integration, uden de store omkostninger. Med ChannelCRM DYN connector, kan data fra din Dynamics installation, overføres og vedligeholde stamdata i ChannelCRM. Se prisen her.