CRM med Kanban boards

Lidt historie: Begrebet kanban beskriver et dekoreret tegn som ofte repræsenterer et segl. Kanban blev en vigtig del af den japanske markedshandel i det 17. århundrede.

I slutningen af 1940’erne begyndte Toyota at studere supermarkeder med henblik på, at anvende lager- og hyldeopbevaringsteknikker i fabrikken. Motivationen var at kunden i supermarkederne fik hvad de ville, fik det når de behøvede det og fik det i den rette mængde.
Supermarkedet fyldte kun lageret med hvad man mente at kunne sælge. Og kunden købte kun hvad de behøvede fordi fremtidig tilførsel var sikret.

I ChannelCRM kan du kombinere de traditionelle CRM aktiviteter, som telefonkald, møder m.m. med interne opgaver og få det fulde overblik i Kanban Boards eksempelvis:

  • Hvem har initieret opgaven
  • Hvem er ansvarlig for at udføre opgaven
  • Færdiggørelsesgrad i procent
  • I hvilken fase er opgaven
  • Kategori
  • Prioritet
  • Eventuelt relation til et firma
  • Færdiggørelses dato
  • Start dato
  • Log over ændringer
  • Tilknyttede dokumenter

Kanban i CCRM