Detaljeret gennemgang af de mange funktioner

ChannelCRM er et komplet CRM-system, der hjælper hundreder af virksomheder med at sælge mere, giver styr på kundeinformationer og marketing, forbedrer kundeloyaliteten og sparer tid og penge.

ChannelCRM indeholder alle de faciliteter, du forventer af en CRM-løsning.

CRM systemet er den enkle tilgang til alle væsentlige informationer om dine kunder og emner. Du kan segmentere firmaer, som du ønsker det, gemme oplysninger om kontaktpersoner, relationer og journalisere dokumenter og e-mails. Alle medarbejdere kan få adgang til oplysningerne, og du vil altid have det fulde overblik:

  • Hvem havde vi sidst møde med hos kunden?
  • Hvilke mails har vi sendt og modtaget
  • Hvad er der i salgsforecast?
  • …. og meget meget mere….

I stedet for gule lapper, huskesedler i regneark, livstrætte kontaktstyringssystemer, e-mails og aftaler spredt for alle vinde på talrige PC’ere, får du overblik, orden og styr på salget. Hundreder af virksomheder har valgt ChannelCRM og oplevet enorme forbedringer i salg og kundetilfredshed.

Fordelene kommer lynhurtigt, fordi ChannelCRM ikke skal installeres af it-konsulenter, og fordi det ikke er nødvendigt med dyre tilretninger. De fleste kunder er i gang i løbet af den første dag. Hundredevis af sælgere har allerede gjort det med succes.

 

Teknikken bag

 

Først og fremmest så lad os slå fast, at teknik gør det ikke alene. Det er CRM systemets forståelse for din salgshverdag og dine behov, der er det vigtige.

Men teknikken skal alligevel være i orden for at give de muligheder du har behov for og for ikke at skabe begrænsninger – nu eller i fremtiden.

ChannelCRM ligger i “Skyen”, som nogen kalder det. Det betyder, at du ikke skal rode med IT teknik.

  • Ingen installation
  • Ingen bøvl med backup af dine data
  • Du kan komme til dine data overalt i verden
  • Sikkerheden er i topklasse.
  • Brug ChannelCRM hvor du vil.
  • Dashboards giver dig overblik og kontrol – også på farten.
  • “Plug and Play” på Windows, MAC, iPhone, iPad, Android m.m.

ChannelCRM dashboard giver dig overblik og kontrol – hele dagen.

Produktfakta:

  • Lynhurtig opsætning – du er i gang på få minutter.
  • Har du et CRM system i forvejen? –  læs her.
  • Gratis opslag i CVR data. Hent firma stamdata, branchekoder m.m. Sparer en masse indtastning. (se video her)
  • Nem import af din Kundedatabase med kunder og kontakter samt alle aktiviteter.
  • Samlet historik med et museklik – telefonkald, møder og e-mails.
  • Automatisk arkivering af e-mails. Du skal ikke klikke på hver enkelt e-mail. Sikrer historik og aftaler.
  • Avanceret live grafik (Dashboards) der giver dig overblik og kontrol.
  • Integration med Microsoft Office brevflet og e-mails.
  • Integration med e-conomic, Uniconta, Microsoft Dynamics og andre økonomi systemer.
  • Automatisk synkronisering af e-mail/kalender/kontakt med Microsoft Exchange/Office 365
  • Tidsregistrering på projekter. Nem afregning af forbrugte ressourcer – timer – km – omkostninger…
  • Kanban boards til styring af interne opgaver. Se mere her.
  • Debatter er muligheden for at drøfte idéer og initiativer internt i din virksomhed. Debatdeltagerne er altså dine kolleger – ikke dine kunder. Se mere her
  • Enterprise e-mail arkivering. Arkiver alle mails – også ikke CRM brugere. Se mere her.
  • Lav tilbud og optag ordrer direkte. Send faktura eller tilbud direkte til e-conomic. Se video her.
  • Din ordre opbygges og flettes direkte til PDF – på få sekunder.
  • Integration til din webside. Leads oprettes automatisk i ChannelCRM. Se hvordan her.
  • Kampagnemodul til marketingkampagner (telefon, e-mail eller brev) inklusive telecentermodul for phone-out aktiviteter.
  • FullText-søgemaskine. Søg frit i hele databasen også indholdet i alle journaliserede dokumenter.
  • Pipelinestyring med support for din egen salgsmodel.
  • Indbygget import af data udtræk fra NN Markedsdata/Bisnode for alle danske virksomheder (kræver et abonnement).
  • ChannelCRM er meget mere end traditionel CRM. Læs mere her
  • Ring nu på 70 22 25 40 og aftal en demo! Eller brug formularen her – så er du i gang om lidt.
  • Systemkrav og Versioner

Ring nu på 70 22 25 40 - Så kan vi give dig en telefondemo med det samme

Du sparer møder og dermed tid. Så de mange funktioner og bliv overbevist!