ChannelCRM er mere end traditionel CRM:

 

  • Kanban tavler

    • Hold styr på dine interne opgaver
    • Hvem har ansvaret for hvilke opgaver
    • Hvad er status og færdiggørelsesgrad
    • Ændringslog
      Eksempler
      • Virksomheden modtager en reklamation fra en kunde. Der oprettes en Kanban på sagen og medarbejder allokeres. Sagen skifter så hænder undervejs, men alle kan kan følge status og ansvarlig på sagen. Fra start til slut.
      • Der er en udstillingsmesse i næste måned. En masse medarbejdere skal forberede alt, fra design af standen til indkøb af messetøj. Hvem gør hvad og har vi husket det hele. Kanban holder styr på det hele.
  • Debatter

    •  Debatter er muligheden for at drøfte idéer og initiativer internt i din virksomhed. Debatdeltagerne er altså dine kolleger – ikke dine kunder.
      Eksempler, hvor debatter kan være gavnligt kan være:
      • Som salgschef finder du at der er brug for mere salg. Du starter en debat, hvori du inkluderer de kundeemner der er mest relevante, og inviterer Key Account Manager til at deltage. Hver deltager kan så kommentere på de enkelte kundeemner og på den måde belyse om der er potentiale for mere salg.
      • Som marketingchef vil du gerne invitere de bedste kunder til et nyt “Advisory Board Meeting”. Du starter en debat – uden emner – men med mulighed for at dine kolleger kan indlægge kunder og kontaktpersoner på dem, de mener bør inviteres. Alle kan kommentere og ud fra listen – som den opbygges – kan du vælge, hvilke der skal inviteres som gæster.
  • Kontrakter

    • Kontrakter er en samlet oversigt over alle kontrakter knyttede til virksomheder. Du kan nemt se om der er én eller flere, der snart skal genforhandles eller andet, der kræver handling.
      Eksempler
      • 
      Virksomheden aftaler rammeaftaler med kunderne. Og når kontrakterne udløber, skal man i god tid huske at genforhandle så konkurrenten ikke løber med ordren.
  • E-mail journalisering

    • Oplev at alle ind- og udgående e-mails journaliseres automatisk.
    • Fortrolige e-mails kan håndteres separat.
    • Kundehistorik er tilgængelig for alle medarbejdere
    • Ingen mistet information ved skift i medarbejder staben.
      Eksempler
      Medarbejderne Anders og Bente sender og modtager e-mails med Firma ABC. Anders kan ikke se Bente’s e-mails med Firma ABC og omvendt.
      Med ChannelCRM kan Anders og Bente og alle andre, se alle ind- og udgående mails på Firma ABC.
      En medarbejder forlader firmaet.
      Med ChannelCRM er alle aktiviter, ind- og udgående e-mails samt dokumenter samlet på firma billedet. Så ingen e-mails forsvinder sammen med medarbejderen. Desuden er det nemt at overflytte aktiviteter, kundeansvar m.m. til den nye medarbejder.